самоанализ » Алматы облысы Еңбекшіқазақ ауданы Садыр орта мектебі
Алматы облысы білім басқармасының
Еңбекшіқазақ ауданы бойынша білім бөлімінің
"Садыр атындағы орта мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(700)459-40-97
Есепші бөлімі:
+7(700)459-40-97
Нашар көрушілер
нұсқасы
» самоанализ
01
июль
2022

самоанализ

«Садыр орта мектебі»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі бойынша өзін-өзі бағалауы
2021 - 2022 оқу жылында білім алушы саны 510 болды жылдың соңында 507 білім алушымен аяқтадық, мектепалды даярлық тобының тәрбиеленушілері -34. Сыныптар жиынтығы – 35 сынып комплектісі болып бекітілді.
Оқушылардың жеке іс қағаздары мектепішілік жоспарға сәйкес тексеріліп отырылды және анықтамалармен педагогикалық ұжым таныстырылды.
Мектеп бойынша денеден босатылған білім алушыларға өз уақытында бұйрық шығарылып отырды. Білім алушылардың ВКК қорытындысының көшірмесі жеке іс қағазына салу қажет екені ескертілді.
Келесі оқу жылына ВКК қорытындысы бар оқушылардың анықтамалары 5 қыркүйекке дейін өткізу қажет.
Электрондық журнал Күнделік.кз бойынша жазулары дұрыс толтырылуы сынып жетекшілерінен қатаң талап етілді. Кез келген уақытта оқушылардың үлгерім табельдерінің жеке іс қағаздарында табылуы, электрондық журналдарының уақытынды толтырылуы ескертілді.
2021-2022 оқу жылында үйде оқытылатын 3 оқушыға құжаттары жасалынып аудандық білім бөліміне сұраныс берілді. Қазақстан Республикасы «Білім туралы» Заңның 6 бап 16 тармағын орындау барысында, Есік қаласы Еңбекшіқазақ ауданының облыстық № 6 медико-психологиялық – педагогикалық кеңесінің ДКК анықтамасы негізінде, мектепішілік 2021 жылғы 31 тамыздағы № 69 бұйрығы негізінде денсаулығында үйде оқыту ұйымдастырылды.
Бұл оқушылар:
3 «В» сынып оқушысы – Кадырова Умида
5 «Б» сынып оқушысы – Баратова Шахназ
6 «Б» сынып оқушысы – Нурьярова Дильнарам
Үйде оқытылатын оқушыларға мұғалімдер бөлініп, сабақ кестесі жасалынып, күнтізбелік жоспарлары тексеріліп, бекітілді. Үйде оқитын оқушылардың сабақтарына әкімшілік мүшелері, педагог - психологтар қатысып, ата-аналармен үнемі байланыс жасап отырдық. Ата-аналар тарапынан айтарлықтай ескертулер болған жоқ.
2021 – 2022 оқу жылының 3В сыныптағы Кадырова Умида наурыз айында қайтыс болуына байланысты үйден оқыту тізімінен алынды.
2021-2022 оқу жылына арналған жоспар бойынша мектепішілік бақылау жүргізілді. Әр ай сайын мектепішілік бақылау жүргізу бойынша бұйрықтар шығарылып, анықтамалар жазылды және ай сайын директор жанындағы кеңесте қаралып тұрды.
Мектептегі педагогикалық кеңес,директор жанындағы кеңестер, әдістемелік кеңес, іс шаралар құрылған кесте бойынша өтті. Барлық жиналыстар жоспарға сай өткізілді. Оқыту жағдайында жиынтық жұмыстарды жүргізу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар туралы мұғалімдерге түсіндімерлі жұмыстар жүргізілді.
Білім сапасы мен үлгерім туралы мәлімет, қорытынды аттестаттау.
Барлық пәндерден жеке пәндер бойынша оқу бағдарламасының толық орындалуы қамтамасыз етілді.







р/н Көрсеткіштер 2021-2022
1 Класс – комплект 35
2 Оқушылар саны 507
3 1 - 4 сынып 204
4 5 -9 сынып 249
5 10-11 сынып 54
6 1 сынып қабылдау 53
7 10 сынып қабылдау 21
12 Үздіктер саны 110
13 Екпінділер саны 173
14 «Үздік аттестатқа үміткерлер " саны 8
15 Грантқа түскендер саны 4
18 Түлектер саны 33
19 11 сынып 25
20 9 сынып 45
21 Үйден оқытылатын оқушы саны 2
22 Білім сапасы 62

Жылдың басында 510 оқушы болған , жылдың соңында 507 оқушы мен яқтап отырмыз.
Қазақ сыныпта оқитын бала саны – 99
Орыс сыныпта оқитын бала саны – 300
Ұйғыр сыныпта оқитын бала саны - 108
1 – 4 сыныпта- 204оқушы, қыздар саны-101
5 - 9 сынып- 249 оқушы, қыздар саны- 129
10 - 11 сынып- 54 оқушы, қыздар саны -25
Мектептегі даярлық сыныбы- 3, оқушы саны -34
2021-2022 оқу жылындағы жылдық білім сапасның қорытындысы
сыныптар барлық оқушы саны "5" "4" "2" сабақты босатуына байланысты қорытылмағандар ауыруына байланысты қорытылмағандар білім сапасы % үлгерімі %
1-сынып (қаз) 9 0 0 0 0 0 0,0 0,0
1-сынып (орыс) 33 0 0 0 0 0 0,0 0,0
1-сынып (ұйғыр) 11 0 0 0 0 0 0,0 0,0
барлығы 1-сынып 53 0 0 0 0 0 0,0 0,0
2-сынып (қаз) 8 3 2 0 0 0 62,5 100,0
2-сынып (орыс) 34 8 13 0 0 0 61,8 100,0
2-сынып (ұйғыр) 10 2 5 0 0 0 70,0 100,0
барлығы 2-сынып 52 13 20 0 0 0 63,5 100,0
3-сынып (қаз) 7 3 2 0 0 0 71,4 100,0
3-сынып (орыс) 38 9 16 0 0 0 65,8 100,0
3-сынып (ұйғыр) 9 4 2 0 0 0 66,7 100,0
барлығы 3-сынып 54 16 20 0 0 0 66,7 100,0
4-сынып (қаз) 8 4 2 0 0 0 75,0 100,0
4-сынып (орыс) 27 7 12 0 0 0 70,4 100,0
4-сынып (ұйғыр) 10 3 2 0 0 0 50,0 100,0
барлығы 4-сынып 45 14 16 0 0 0 66,7 100,0
1-4 сынып (қаз) 32 10 6 0 0 0 69,6 100,0
1-4 сынып (орыс) 132 24 41 0 0 0 65,7 100,0
1-4 сынып (ұйғыр) 40 9 9 0 0 0 62,1 100,0
барлығы 1-4 сынып 204 43 56 0 0 0 62,7 100,0
5-сынып (қаз) 11 4 4 0 0 0 72,7 100,0
5-сынып (орыс) 25 6 7 0 0 1 54,2 100,0
5-сынып (ұйғыр) 11 4 3 0 0 0 63,6 100,0
барлығы 5-сынып 47 14 14 0 0 0 59,6 100,0
6-сынып (қаз) 10 3 4 0 0 0 70,0 100,0
6-сынып (орыс) 42 10 15 0 0 0 59,5 100,0
6-сынып (ұйғыр) 13 1 8 0 0 0 69,2 100,0
барлығы 6-сынып 65 14 27 0 0 0 63,1 100,0


7-сынып (қаз) 12 1 6 0 0 0 58,3 100,0
7-сынып (орыс) 26 5 10 0 0 0 57,7 100,0
7-сынып (ұйғыр) 14 4 5 0 0 1 69,2 100,0
барлығы 7-сынып 52 10 21 0 0 0 59,6 100,0
8-сынып (қаз) 8 1 4 0 0 0 62,5 100,0
8-сынып (орыс) 27 4 11 0 0 0 55,6 100,0
8-сынып (ұйғыр) 5 1 3 0 0 0 80,0 100,0
барлығы 8-сынып 40 6 18 0 0 0 60,0 100,0
9-сынып (қаз) 13 1 8 0 0 0 69,2 100,0
9-сынып (орыс) 22 5 7 0 0 0 54,5 100,0
9-сынып (ұйғыр) 10 3 4 0 0 0 70,0 100,0
барлығы 9-сынып 45 9 19 0 0 0 62,2 100,0
5-9-сынып (қаз) 54 10 26 0 0 0 66,7 100,0
5-9-сынып (орыс) 142 30 50 0 0 0 56,3 100,0
5-9-сынып (ұйғыр) 53 13 23 0 0 0 67,9 100,0
барлығы 5-9 сынып 249 53 99 0 0 0 61,0 100,0
10-сынып (қаз) 7 3 2 0 0 0 71,4 100,0
10-сынып (орыс) 10 3 2 0 0 0 50,0 100,0
10-сынып (ұйғыр) 4 2 0 0 0 50,0 100,0
барлығы 10-сынып 21 6 6 0 0 0 57,1 100,0
11-сынып (қаз) 8 2 2 0 0 0 50,0 100,0
11-сынып (орыс) 16 4 7 0 0 0 68,8 100,0
11-сынып (ұйғыр) 9 2 3 0 0 0 55,6 100,0
барлығы 11-сынып 33 8 12 0 0 0 60,6 100,0
10-11сынып (қаз) 15 5 4 0 0 0 60,0 100,0
10-11 сынып (орыс) 26 7 9 0 0 0 61,5 100,0
10-11 сынып (ұйғыр) 13 2 5 0 0 0 53,8 100,0
барлығы 10-11 сынып 54 14 18 0 0 0 59,3 100,0
1-11сынып (қаз) 101 25 36 0 0 0 66,3 100,0
1-11 сынып (орыс) 300 61 100 0 0 0 60,3 100,0
1-11 сынып (ұйғыр) 106 24 37 0 0 0 64,2 100,0
барлығы 1-11 507 110 173 0 0 0 62,3 100,0





1-4,5-8,10 сыныптар 93 оқушы «өте жақсы» оқығаны үшін мақтау қағаздарымен марапатталып және қортынды бағаларымен 25 мамыр № 6 педагогикалық кеңестің шешімі бойынша , № 54 бұйрығы келесі сыныптарға көшірілді.
Әкімшілік –басқару құрылымы 2021-2022 оқу жылы
№ ТАӘ Лауазымы Туған жылы Базалық білімі Жалпы
еңбек
өтілі Осы мектептегі еңбек өтілі Әкімшілік басқару кур. Пән бойынша курс
1 Таиров Курванжан Теипович директор 21.08.1964
жоғары 35 35 2022 2020
2 Нурьярова Рехимам Имержановна Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары 14.06.1973
жоғары 26 26 2017 2021
3 Хамраева Курванбуви Кировна Директордың ғылыми-әдістемелік ісі жөніндегі орынбасары 26.08.1985
жоғары 15 5 2022 2021
4 Сапарова Гульжахан Турсуновна Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары 03.03.1966
жоғары 33 2 2021 2020
5 Сеитова Гульнара Давутжановна Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары 11.07.1983
Жоғары 7 7 2020 2021
5 Ниязова Айнарам Тургановна Педогог ұйымдастырушы 20.10.1975
жоғары 27 27 2019 2021

Педагогикалық кадрлардың сандық және сапалық құрамы
Педагог кадрлардың жалпы саны, оның ішінде қоса атқарушылар 62
Орта жас 36
Орта педагогикалық өтіл 15 жыл
Санаттары бар: Педагог-шебер - 0
педагог-зерттеуші – 0
педагог-сарапшы –29
педагог-модератор – 18
1-санат-5
2-санат-4
Санаты жоқ –6
«НЗМ» бағдарламасы бойынша сертификаты бар Бірінші деңгей – 2
Үшінші деңгей -3






2021-2022 оқу жылында оқыту кезінде кеткен олқылықтардың орнын толтыру және білім сапасын арттыруға байланысты 26 мамыр мен 17 мауысым аралығында мектеп базасында жазғы мектеп ұйымдастырылды.
Жазғы мектептің жұмыс жоспарын, сабақ кестелері мен сабақ беретін пән мұғалімдерін нақтылап жасалып мектеп директорымен бекітілді. Әдістемелік пән бірлестіктерінде оқушыға қиындық келтірген тақырыптарды және сағат санын талқылап анықталды. «Жазғы мектепке» құрылған сабақ кестесі бойынша сабақтар уақытында өтілді. Әдістемелік бірлестік бойынша құрылған жоспарға сай пәндер өз уақытында сабақтарды өткізді.
Білім туралы» 2007 жылғы 27 шілдедегі ҚР Заңының 5-бабының 14) тармақшасына сәйкес, сондай-ақ меншік нысаны және ведомстволық бағыныстылығына қарамастан орта білім беру ұйымдарында 2021-2022 оқу жылын ұйымдасқан түрде аяқтау мақсатында , 9,11 сыныптарда қорытынды атестаттау емтиханы өткізілді. Барлық емтихандар бекітілген бұйрыққа сәйкес жоспар бойынша өткізілді.
Тәрбие жұмысы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 06 сәуірдегі № 130 бұйрығымен бекітілген ҚР үздіксіз білім беру жүйесіндегі тәрбие тұжырымдамасын, ҚР Үкіметінің 2012 жылғы 29 маусымдағы № 873 Қаулысымен бекітілген білім беру ұйымдарында оқыту процесінің тәрбиелік құрамдасын күшейту жөніндегі үлгілік кешенді жоспары, Талғар аудандық білім бөлімімен бекітілген 2021-2022 оқу жылына арналған тәрбие жұмысының жылдық цилограммасы, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы 16 қыркүйектегі № 472 бұйрығы негізге ала отырып жұмыс жасалынды.
Мақсаты: Рухани байлықты, моральдық тазалықты, дене бітімін жетілдіруді, бәсекеге қабілеттілікті, прагматизмді, ұлттық сәйкестікті, білімнің табын, эволюциясы мен сана- сезімінің ашықтығын, әлеуметтік рөлдердің жүйесін толықтай орындауға қабілетті, ХХІ ғасырдың лайықты өмірін қалыптастыруға қабілетті жан – жақты және үйлесімді дамыған тұлғаны тәрбиелеу.
Мектептегi тәрбие жұмысының өзектi мәселесi:
Оқушылардың бойында азаматтық құндылықтардың биiк рухани-адамгершiлiк қасиеттерiн және салауатты өмiрмен құқықтық мәдениеттi үндестiре отырып, жаңа типтегi жеке тұлғаны қалыптастыру.
Тәрбие жұмысының міндеттері:
 Ұлттық және жалпы адамзаттық құндылықтар ,ғылым және практикалық жетістіктер негізінде тұлғаның дамуы мен құруды қалыптастыруға бағытталған сапалы білім алу үшін қажетті жағдайларды жасау;
 Жеке тұлғаның шығармашылық, рухани және дене бітімдік қабілеттерін дамыту, моральды, салауатты өмір салтын нығайту негіздерін қалыптастыру, жеке тұлғаны дамыту, сыни ойлау және функционалдық сауаттылықты (компьютерлік, цифрлық, математикалық, жаратылыстану, оқу сауаттылығын) дамыту үшін жағдай жасауда өз бетінше шешім қабылдау проблемалары арқылы интеллектіні байыту;
 Қазақстан Республикасының Отанға деген махаббатын, азаматтылықты және отансүйгіштікті тәрбиелеу, мемлекеттік символдар мен ұлттық дәстүрлерге деген құрмет, кез келген конституцияға және қоғамға қарсы жағдайларда қарсылық таныту;
 Еліміздің қоғамдық – саяси , экономикалық және мәдени өміріне қатысу қажеттілігін, тұлғаның өз құқығын және міндетін сезінуді қалыптастыру;
 Отандық және әлемдік мәдениет жетістіктеріне қосылу; қазақ халқының және басқа да халықтардың тарихын, салт- дәстүрін зерттеу, мемлекеттік, ресми және шет тілдерін білу;
 Психологиялық- педагогикалық құзыреттілікті және ата- аналардың бала тәрбиесіне деген жауапкершілігін арттыру, жастарды дені сау отбасын құруға даярлау, отбасы институтын нығайтуда саналы атсалысу;
 Әлеуметтік маңызы бар балалық, отбасылық және ата – аналық бастамаларды , балалардың қоғамдық бірлестіктерінің қызметін дамыту және қолдау;
 Тұлғаның экономикалық ойлауын дамыту және кәсіби қалыптасуға саналы қатынасын және өзін – өзі жетілдіруге; табиғатты сақтауда белсенді азаматтық жағдайды; экологиялық сауаттылықты және мәдениетті ұстану;
 Бала тәрбиесінде жалпы және қосымша білім беру жүйесінің рөлін арттыру; сондай –ақ, дене шынықтыру және спорт, мәдениет саласындағы ұйымдар қызметінің тиімділігін арттыру;
 Бала тәрбиесі саласындағы ғылыми зерттеулердің сапасын арттыру;
 Балалардың ақпараттық қауіпсіздік деңгейін арттыру;
 Сынып жетекшілердің кәсіби шығармашылығын дамыту, бірлестік жұмысын күшейту , сынып ұжымын ұйымдастыруға әдістемелік көмек көрсету, талдау- диагностикалауға үйрету.
Тәрбие жұмысының жоспарын құруда және жоғарыда айтылған бағыттарды іске асыруда аталмыш құжаттар қолданылады: «БҰҰ балалар құқығын қорғау конвенциясы», «Білім туралы заңы», «Мемлекеттік жастар саясаты туралы», « Кәмелетке толмаған балалар арасындағы құқық бұзушылықтың алдын -алу туралы», «Есірткілік және басқа зиянды заттарды қолданудың алдын- алу» заңдары.

ТӘРБИЕ ЖҰМЫСЫНЫҢ БАСЫМ БАҒЫТТАРЫ
1. Жаңа қазақстандық патриотизм мен азаматтыққа тәрбиелеу, құқықтық тәрбие
2. Рухани-танымдық тәрбие
3. Ұлттық тәрбие
4. Отбасылық тәрбие
5. Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие
6. Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие
7. Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениетті тәрбиелеу
8. Дене тәрбиесі, салауатты өмір салтын қалыптастыр

Мектеп оқушыларының конкурстарға, слеттарға, конференцияларға қатысу нәтижелілігі.


Іс-шара деңгейі 2021-2022оқужылы
Қатысқан оқушылар саны Жүлдегерлер саны
Аудандық 20 5
Облыстық
Республикалық 30 10
Халықаралық


Спорттық секция жұмысы
Оқу жылы Спорттық секция атауы Үйірме жетекшісі Бала саны

2021-2022 «Волейбол» Кардаш Т.В 25
«Футбол» Рузиев А.А 20
«Шахматы» Палтиева Ш 21
«Баскетбол» Медведева О.В 20
«Теннис» Ниязов Д.Т 15

Оқушылардың өзін-өзі басқару ұйымының тиімділігі

«Жас ұлан», «Жас қыран» ұйымының мүшелері

Оқу жылы Ұйымға қабылданған оқушылар
«Жас қыран» «Жас ұлан»
2021-2022 151
270

29.12.2021 жылы бастауыш сынып жетекшісі Имерова А «Достығы жарасқан –Қазақстан!» атты аудандық байқауда Бас ЖҮЛДЕГЕ иегері марапатталады.
Тәуелсіздігіне 30 жыл және Ұлы Отан соғысы жеңісінің 76 жылдығы»на арналған « Әскери –патриоттық ән-2021» атты регионалдық байқау өткізілді
Бейге қорытындысы бойынша 3 орын-Садыр о.м алды.
«Аялайық ананы»атты Республикалық балалар мен жасөспірімдер арасындағы қашықтықтан (онлайн) өтетін өнер байқауына бастауыш және 7 ә сынып оқушылары қатысты,төрт оқушы диплом және медальдармен марапатталды .
Қоғамда мемлекеттік тілдің қолданыс аясын кеңейтуге, беделін жоғарылатуға, өзге этнос өкілдерінің қазақ тілін үйренуге деген қызығушылығын арттыру мақсатында 5-8 сынып оқушылары арасында ұйымдастырылған "Мен қазақша сөйлеймін" атты аудандық акцияға қатысып, 8 «ә» сынып оқушысы Анварова Аделя «Алғыс хат» грамотасымен марапатталды
28.04.2022 жылы 7 а сынып оқушылары Юнусова Минарамен Абдулла Мирас аудандық «Отаным алтын бесігім» байкауына катысып дипломен марапатталды.
7ә,10а сынып жетекшілері Кадырова Р.А ,Кағазбаева А 2022 жылы 1-25 мамыр аралығында «Өмір сұр ғаламшар!» тақырыбында өткізілген Республикалық экология ак циясына қатысты
Ағылшін пәні бойынша Республикалық сайыста төрт 6 сынып оқушылары дипломлыра ие болды.
Мектеп оқушыларының спорттық іс-шараларға қатысу нәтижелілігі

Іс-шара деңгейі 2021-2022оқужылы
Қатысушы саны Жүлдегер саны
Аудандық 21 5
Облыстық
Республикалық
Халықаралық - -

2021-2022 оқу жылының қорытындысы бойынша:
1)Кәмелетке толмағандар арасындағы орын алған қылмыстық әрекетер жоқ
2) Кәмелетке толмағандар арасындағы орын алған оқыс оқиғалар болды .11 наурыз айында 7 б сынып оқушысы Ноговицина Алина мектепшілік есепке алынды.
3) Сәтсіз отбасы балалары жоқ
4) Девиантты мінез-құлықты балаларға арналған ерекше немесе арнайы білім беру мекемелеріндегі балалар жоқ
5) Кәмелетке толмағандар арасында өзіне-өзі қол жұмсауға ұмтылған және аяқталған суицид балалар жоқ
6) Ішкі істер бөлімінде есепте тұрған балалар мен жасөспірімдер жоқ






Ұсыныстары:

Мектеп бойынша үлгерімі төмен оқушылардың есебін жүргізіп, себептерін анықтау, ата-аналарымен жұмыс жүргізу;
Олқылықтарды жою мақсатында қосымша сабақтар кестесін жасап, сабақтың жүйелі ұйымдастырылуын қамтамасыз ету;
5-11-сынып үздік білім алушылардың білім деңгейлерін зерделеу;
қорытынды аттестаттауға дайындық жұмысты сапалы және жүйелі түрде өткізілуін қадағалау;
9 - сынып бітірушілерінен анықталған кәсіптік бағдарлары бойынша тізімдерін алу (мектеп психологі);
1- сынып оқушыларының бастауышқа, 5 - сыныптардың негізгі мектепке бейімделуін қадағалау;
«Жалпыға міндетті оқу қорынан» әлеуметтік жағдайы төмен, жетім, жартылай жетім, ата-аналарының қамқорынсыз қалған балаларға ыстық тамақ ұйымдастырылуын қадағалау;
тегін тамақ ішетін оқушылардың тамақтануын тексеру;
сыныптар бойынша сынып жетекшілерінің жұмыстарын тексеру;
пән кабинеттері мен сынып бөлмелерінің, шеберханалардың, спорт залдың кез келген уақытта санитарлық талапқа сай болуын қадағалау.






Похожие публикации:

01 июль 2022 Самооценка
10 февраль 2021 Садыр ОМ
10 февраль 2021 Садыр ОМ